Post by handpresednoirust on Mar 8, 2022 8:48:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Annelids: Online battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Annelids: Online battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää primogemejä ▞▞▞
▞▞▞ Annelids: Online battle 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on niin hauska, mutta niin monet mainokset annan 2 tähden
Tämä peli on erittäin fantastinen
Defense Zone 3 HD Strateginiai eajs
Hyvä ja paras peli, jota olen koskaan pelannut bluetooth-tilassa, on erittäin hyvä. Pelaan suurimman osan ajastani tässä pelissä pikkusiskoni kanssa, mutta enemmän aseita. lataa tämä peli on offline-tilassa ja voit myös pelata bluetooth-tilassa, paras peli koskaan, jos olisin toisessa maassa, kuten Yhdysvalloissa, ostan kaikki asiat, jotka on ostettava tässä pelissä
Tämä peli on hyvä, mutta freeze ray ei ole saatavilla aseissa, joten lisäsit jäädytyssäteen aseisiin
Joystick on uusi Pidän vanhasta joystickistä
Ole hyvä ja lisää tilaa, kuten zombie-tila 5 CPU 1 pelaaja 6 ystävää zombi hyökkää, mutta ei ammu, voi nähdä elämää kiitos 😀
Tämä on paras peli ikinä.Luulin, että siitä tulee sotku, mutta arvaa mitä? Se oli täysi tyytyväisyys. Etsivä ohjus ja sateenkaarinauhat tuottavat tavarat ovat parhaita. Olen pelannut kaikilla tasoilla 1 ja 2 ja toivon, että olisi vielä enemmän. Se todella ansaitsee 100 tähteä, jos se olisi saatavilla. Annelidit todellakin 😍😍
vähän niinku ongelmat wormssit ja liero
Tämä on paras peli, jota en pelaa, koska pelaan 2 3 kuukautta tämän jälkeen
Se on huono peli heidän niin paljon bugihakkereita ja virheitä
Hei, maksoin pelistä, mutta mainokset näkyvät edelleen, eikä minulla ole kaikkia asioita auki. Päivitä peli korjataksesi ongelma
Annelids: Online battle Akció dnlm
Annan 1 tähden, koska se on hämmästyttävä peli, mutta mitä en pitänyt siitä painikkeesta ja sen kulmasta
Ole hyvä ja haluan parannusta tähän peliin
Annelids verkossa. Taistelu. ...postitus
Se on hyvä... Se ei ole pahin... TAI Se ei ole hienoa..... Se on hyvä......
Vihaan tätä peliä, se on huono grafiikka ja pahinta on, että ai on kova
PARAS toimintapeli, jossa on hyvin vähemmän mainoksia, saat mainoksia vain, kun haluat lisää kolikoita. mahtava. Tämä on vuoden 2020 ja kaikkien muiden luomiesi vuosien paras toimintahahmopeli. Suosittelen teitä kaikkia asentamaan tämä hämmästyttävä peli, kiitos editori kovasta työstäsi
Offline-moninpeli on tämän pelin paras tila, voimme pelata ystäviemme kanssa ilman datayhteyttä, mikä tekee tästä pelistä paremman. Mutta annoin sille viisi aloitusta, mutta blutooth-moninpeli tukee vain pelaajia pelaamaan keskenään. Uskon, että se tukisi enemmän kuin kahta pelaajaa. Mutta myös tämä peli on hauskempaa.
Asetilaa ei voi päivittää😥
Tosi hyvä mutta musiikit on karmivia
Ei anna minun edes voittaa
parempi kun oikea matoja!!!
Tää on maailman paras peli
No jätkä. Tämä peli on tyhmä jätkä! Mitä te teette. Kaikilla tekoälyillä on aimbot kaveri! Kun he näkevät minut, he vain lukitsevat kohteen ja ampuvat välittömästi. Mikä se äijä on. Se ei ole reilua ahtaissa tiloissa. Tee niistä pelaaja. Käänny ensin ja ammu sitten. Ei vain tavoitebottia.
Jep, pidän tästä pelistä, siinä on erilaisia aseita ja minulla on hauskaa pelata sitä.Se ei edes vie paljon akkua ja se on niin interaktiivinen ja hämmästyttävä. Olen nauranut yli 1000 kertaa tämän pelin tunnin aikana 🤩😍🥰
tämä peli on hauska, mutta jos pelaan, hän sanoi, että yritä myöhemmin uudelleen... ja anteeksi
Huono
Ok sitten Mutta milloin päivitys tulee, se ei ole saanut päivitystä pitkään aikaan
Hieno peli, mutta ei niin kiva
Tämä peli on erittäin upea peli maailmassa. Tämä peli on parempi kuin PUBG ja ilmainen tuli. Tämä peli sisältää myös upeita aseita ja karttoja. Olen pelannut tätä peliä 1 vuoden ajan ilman poistamista. Olen suorittanut kaikki tehtävät ja olen avannut lukituksen. kaikki kartat. Suurimman osan ajasta pelasin verkossa ja joskus veljieni kanssa.KÄYTTÄVÄ, JOULU JA RINNEET ON SUOSIKARTTANI.Lataa ja nauti tästä pelistä.Haluan antaa 5 tähteä.Ja tämä on 500 sanan kommenttini tämä peli. Olen tämän pelin asiantuntija😊😊
Ei vitsi, erittäin mukava peli
Paljon bugeja
Se on erittäin mukava peli😎 mutta en voi vaihtaa kaikkia aseitani, kuten lazeria, ydinpommia, valotikkua jne.
Tämä peli on mukava 8buqvzzuqxba tietää, että sinun on otettava yhteyttä takaisin, mutta se haluaisi meille 8
Nyyppä
5 tähteä varmasti, mutta tarvitset mainittuja parannuksia: 1) Lisää tapahtumia 2) Lisää offline-taisteluja 3) Lisää aseita 4)Missä saamme käyttää kultaa? Lepo on mahtavaa🌟🌟🌟🌟🌟
Heti ku latasin tän oli pakko kertoo kavereille ja sit nekii latasi tän ja sit tästä nekii teki hyvät arvioit tähän ladaaaaatkaaaaaaaaa!!!!!!!!
Tämä peli on omituinen pelattavuuden takia. Grafiikka voisi olla parempi sama ohjaimien kanssa, joten annoin grafiikalle ja säätimille kolmen tähden arvosanan, mutta itse peli on erittäin pitkä ja hauska!
Paras peli ladatkaa 👍
Pidän taistelusta
Sovellus ei ole hyvä eikä paras... Se on parempi bugiensa takia....
mutta tarvitsemme uusia aseita
Eh peli, mielestäni pitäisi olla enemmän tekemistä ja enemmän asevalikoimaa, mutta se on erittäin hauskaa, mutta valitettavasti kyllästyin, joten poistan sovelluksen.
Prooo kannattaa ladada
Hieno, mutta ohjaimet huonot
Noob-peli, en pidä siitä. Minusta tulee tylsää. No minä pelaan, se on erittäin erittäin tylsää
Pelit ovat kauheita, en pääse yli tasoa kaksi, koska muut madot toisella puolella ovat paljon parempia kuin sinä taso 2 ja tiimissäsi on kova tekoälytaso, mutta kuten kaikki muutkin joukkuetoverisi tekevät, kuolevat, helpottavat peliä. ais näkee sinut noin 50 mailin päästä yhteenvetona Pelit huonot eivät voi ylittää tasoa kaksi tämä PELI pitäisi poistaa App Storesta En tiedä miksi kukaan antaa tälle arvostelun yli 2 tähteä Olen poistanut asennuksen
Tämä peli sisältää edelleen mainoksia, vaikka se on passipeli. Ilmoitettu ja ilmoitettu.
Iha kivva
Peli on hyvä, mutta lisää seuraavat ominaisuudet 1)lisää vaihtoehto tehdäksesi pelaajista ystäviä ja pelaa heidän kanssaan .2)lisää vaihtoehto yksityiseen chattiin vain ystävien kanssa. 3) lisää vaatteita 4) lisää aseita ja karttoja. Kasvata pelin latauskokoa, mutta lisää nämä ominaisuudet